lunes, 18 de agosto de 2008

Un dels meus preferits

Bueno... sembla que li estic agafant el gustet a això de penjar coses al blog. Avui escriuré un dels textos que vaig escriure que més m'agraden, doncs suposa un abans i un després en la meva vida. El vaig escriure en un moment bastant crític en a meva vida i poder escriure'l em va ajudar a entendre moltes coses que m'estaven passant. Tornar a llegir-lo em causa molt bon rotllo i em dona molta força.


Viure, viva, vius, ... vida. Obrir els ulls i saber que val la pena, que puc seguir per mi, i per tu, i per ell, i per tots, però sobretot per mi, perquè ho val, perquè em vull, perquè sóc. Viure el que no és vida i seguir vivint, i fer-te viure ni que no siguis viu. Seguir vivint si tu em fas viure al pensar en mi. Riure o plorar, sentir amor o odi, o mal, o tot, o res, o poc, però sentir, però somiar, o despertar, senzillament acceptar, i aprofitar. I saber que hi ets, ni que no hi siguis. I saber que encara hi sóc encara que no hi sigui, saber que sempre, si tu ho vols, hi seré. Murmurar i no voler més perquè amb poc em sobra. Hem vull despertar i vull saber si saps que jo ja ho sé. Vull celebrar amb tu, i amb mi, i amb ella, i amb ell també, i amb aquell i amb tots i amb ningú, vull celebrar que ho sé, vull celebrar que he obert els ulls i que la veig, veig la llum, i la foscor, però la llum també. Vull celebrar que tinc un foc que l'aigua no apaga, ni el vent, ni res. Vull celebrar que tinc un foc que només jo puc apagar, i que no vull apagar. Celebrem que t'ho vull explicar, que tu també ho pots saber, que ho pots tenir. I que el res no és res si tu ho vols i si jo ho vull. Jo ho vull i tu?

6 comentarios:

patri dijo...

hola bonica!
benvinguda al vici...
=)

llegint el teu blog, me n'he adonat que...etsuna artista! escrius molt be montsina! jo escric algunes coses sense sentit. moltes, de fet...pero no m'atreveixo a penjar-les...surten massa de dins...
per m'agrada molt que ho facis!
ets valenta!
molt be!

un petó gegaaaaant!

Montsina Torres dijo...

Gràcies Patri!! No et pensis que no m'ha costat això de publicar-los, però tot és ficar-s'hi :)

Un petonàs!!

Pau Hormigo dijo...

quin nivell Montsina!!
impressionants els textos..

o més aviat, impressionant la manera de canalitzar les emocions escrivint!

io ti linko sul mio blog ;)

patri dijo...

Montsina! t'he dir algo molt important!

ahir al migdia estava al sofa amb la meva mare i en marc, el meu nebot. i de cop parlavem d'una pelicula i li dic a la meva mare: aquesta a mi m'agrada molt. i ella diu: a mi no em va agradar gaire...
i de sobte diu en marc(sense venir a tema per res eh): "a mi m'agrada la monzina!"

i jo li dic: q has dit?
i diu: "que a mi m'agrada la monzina"


(la meva mare n'és testimoni)

ja ho saps, ets uan rompecorazones! jejeje

Montsina Torres dijo...

Jejejejejeje A si?!!! Que rebonic en Marc!!!! Ai quan el vegi!!!! Me'l menjaré a petons!!!

Gràcies Pau!!

Israel dijo...

aquest l'havia llegit! me'l vas passar fa moltíssim!
Bén fet això del blog. Es un vici!

Israel